Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

úterý 26. července 2011

Proběhla diskuze Islamizace II.

Před dvěmi hodinami jsem se vrátil z diskuze Islamizace II., kterou pořádala AntiMešita,o.s ve Studijní a vědecké knihovně v HK. Mohu být spokojen a to nejen dle názoru mého, ale především dle názorů lidí, kteří za mnou po skončení diskuze přišli.
Celý program/Pozvánku najdete v mých minulých článcích. Zde se zmíním o dnešním průběhu diskuze Islamizace II. Celou diskuzi zahájil Radim Panenka, šéfredaktor Králohradeckého slova a moderátor akce. Promluvil o článcích v jednom médiu, které po první diskuzi na téma Islamizace napadlo oganizátory za neobjektivnost. Pan Panenka rozebral pomýlenost názorů o neobjektivitě.
Jako první z diskutujících promluvil pan Roman Joch. Velmi zajímavá byla pasáž, kde se zabýval svobodou slova v projevu, pokud se mluví o islámu negativně. Poukazoval na praktické příklady z EU, kdy je člověk shledán vinným, že prohlásí, že islám je agresivní jako fašismus. Přestože má tento člověk ve svém sdělení pravdu, která může být i podpořena statisticky, je za svá slova trestně odpovědný. Ptám se "kde je v těchto zemích svoboda slova kritizovat jiného za zlo, které páchá, které páchají muslimové?".
Zajímavě se zmínil o problematice islámu pan Vladimír Derner. Bohužel jeho pracovní povinnosti náměstka hejtmana KHK ho donutili diskuzi opustit již po jeho projevu.Jeho vystoupení bylo však odměněno potleskem.
Já jsem mluvil o imigraci, terorismu a mešitách. Největší ohlas zaznamenalo asi mé prohlášení k výstavbě mešity v HK. Stejné prohlášení jsem poté zopakoval představiteli muslimů panu Alrawimu, který do HK též přijel, i když jsme ho nezvali.
To prohlášení zní "já, Kusák, postavím v HK klidně muslimům mešitu. Ale až tehdy, když muslimové postaví v muslimské Mekce křestanský kostel, nechají muslimy konvertovat ke křestanství, aniž by byli stati či ukamenováni. Křestané v Mekce nesmí být zavíráni, mučeni, týráni a vražděni. V ČR nejsou muslimové vražděni - přece". A poslední můj požadavek - "když bude v HK křičet s minaretu muezín svolávající k modlitbám, chci jako reciprocitu, aby u křestanského kostela v Mekce stály venku varhany a pořádně nahlas vyhrávaly křestanské náboženské sonáty".
Je jasné, že tento můj návrh se s pochopením u přítomných muslimů nesetkal. Ale posluchači se aspon trochu zasmáli.
Když jsem se na začátku diskuze podíval mezi posluchače, napadlo mne, zda diskuze v otázkách nenabere též politický podtext. Mezi posluchači jsem zahlédl Jana Zechovského, předsedu VV v HK. Říkal jsem si "ale, ale...". Jan Hrdina, předseda celé krajské organizace VV v KHK v roce 2010 napsal do médií, že islám je v EU potřebný, že jedině islám může zachránit křestanskou kulturu v EU. Dobrý, co?
Skupina/představitelé Islám v České republice nechceme z FB proti vyjádření Hrdiny (VV) protestovali a poslaly i dotaz na centrálu VV, zda je vyjádření Hrdiny oficiálním vyjádřením VV ve věci vztahu islámu a křestanské kultury. Za VV opět odpověděl Hrdina a zopakoval své divoké myšlenky, takže poučka, že islám je povolán, aby zachránil křestanskou kulturu v EU, je vyjádřením názoru celých VV.
Žádná otázka ale nepadla.
Pak jsem promluvil s několika posluchači a nechal si poradit od pana Jocha a rozešli jsme. Jo, ještě před diskuzí si mne natočili z ČT1 na téma mého podplácení ze strany muslimů (pověstných 50 0000Kč za mé mlčení je popsáno v dřívějších článcích).
ing Valentin Kusák
předseda AntiMešita,o.s. a AntiMešita-Envi,o.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat