Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

sobota 20. října 2012

Pozor - ZMĚNA ADRESY MÉHO BLOGU!!!

Vážení přátelé, vážené paní a vážení pánové. Rozhodl jsem se přemístit můj blog o problematice islamizace na mé vlastní webové stránky. Důvodem je touha po absolutním osamostatnění a volnosti oproštěné od cizího poskytovatele volného prostoru umožňujícího uveřejnování mých textů. S GOOGLE jsem neměl žádné problémy a nesrovnalosti a jistě i psaní blogů v jeho systému má své přednosti. Ale již jsem se rozhodl. Informuji Vás takto dopředu, přestože na novém blogu již články jsou. Ale bude se vše ještě v nejbližší době "dopilovávat" Nová adresa mého blogu je : www.antimesita.cz. Nashledanou a buďte mi i v budoucnu stále příznivě nakloněni. Dííík. ing. Valentin Kusák Hradec Králové, 20.10.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat