Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

čtvrtek 15. září 2011

Islamista má stažený zad..ček.

Od podzimu 2010 jsem byl nevybíravým způsobem napadán v diskuzích pod mými články jistým nickem MichailPal. Strašně mně to vadilo a i kvůli tomuto napadání jsem zrušil cca v květnu 2011 diskuze pod mými články. Měl jsem za to že jeden sprosták znechutí dvěstě "řádných" čtenářů a to jsem nechtěl připustit. Později jsem se dozvěděl, že za nickem MichailPal se skrývá jistý Michal Očadlík Jeho postup myšlení můžete sledovat na http://www.ocadlik.blog.idnes.cz/.

Po zvážení situace a všech pro a proti jsem se rozhodl podat na Michala Očadlíka trestní oznámení. Výslech Michala Očadlíka prováděla PČR v Jihlavě, neboť Michal Očadlík bydlí v Jihlavě 9. Sdělení Michala Očadlíka do výslechu, který mám k dispozici, je přiznáním jeho viny, došlo k porušení zákona.

CITUJI Z VÝPOVĚDI OČADLÍKA :

"Osoba poučení porozuměla a k věci uvádí následující : V současné době se zdržuji na adrese...., kde si i přebírám poštu. Během školního roku se zdržuji přes týden v Brně., kde studuji na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Tel. kontakt na mne je......

V této věci jsem se pak rozhodl využít svého zákonného práva a odepírám vypovídat, nebot bych svojí výpovědí mohl sobě nebo osobě blízké způsobit nebezpečí trestního stíhání nebo nebezpečí postihu za správní delikt.

To je vše, co jsem chtěl k věci uvést"

KONEC Z CITACE VÝPOVĚDI OČADLÍKA.

Co jsme se z výpovědi Michala Očadlíka dozvěděli? V podstatě přiznal trestný čin, ale snažil se zachránit odvoláním na škodu pro sebe či osobu blízkou. Dále jsme se dozvěděli, že Michal Očadlík studuje na Masarykově univerzitě. Má studentské referenční číslo 382526 (univerzitní číslo osoby UČO), mail má 382526@mail.muni.cz. Studium zahájil v ročníku 2010/2011. Je tedy v druháku. Již jsem napsal rektorovi Masarykovy univerzity, že mají za studenta Michala Očadlíka, který porušuje platné zákony v České republice.

Souhrnná informace o studiu Michala Očadlíka na Masarykově univerzitě


Informace o studiu

Fakulta


Filozofická fakulta

Studijní program


Filologie

Typ


bakalářský

Forma


prezenční

Obor


Balkanistika

Zahájení studia


2010/2011


Osobní informace

Osobní identifikace


382526 (univerzitní číslo osoby UČO)

E-mail


382526@mail.muni.cz

Interní informace


Inet MU, IS MU

Michal Očadlík se při výslechu sám dal do souvislosti s Masarykovou univerzitou a jistě tak poškodil pověst této univerzity. Jak bude v tomto smyslu Masarykova uverzita a její orgány reagovat, nechci předjímat. Já jsem vše rektorovi popsal.

ing. Valentin Kusák

předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat