Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

sobota 10. září 2011

Multikulti sobota s iDnes a jejími cenzurujícími adminy.

Na iDnes se můžete setkat s články L.Lhotana - islamisty, Michala Očadlíka - islamisty, Libichera - islamisty. Tito mne vulgárně napadali pod mými články a i přes mé stížnosti admini jejich vulgární příspěvky nemazali. Když jsem si něco podobného dovolil já, admini mne ihned stáhli z hlavního blogu a dali mne do osobního blogu, kde mám menší čtenost. Na hlavním blogu jsem měl pravidělně karmu přes 25 a to adminy iDnes děsilo, protože blokují názory, které ukazují na nebezpečí islamizace ČR/EU.
Vyjádření admina Dvořáka k mé žádosti o zřízení blogu pro AntiMešita : Odesílatel: dvorak
Text zprávy:
Vazeny pane Kusaku. Blog Antimesita nezridime. Pote, co jsme vas blog Valentin Kusak museli kvuli opakovanym porusovanim Kodexu blogera vyradit z hlavni strany blogu iDNES.cz, nemame zajem o zrizeni zadneho blogu, v nemz budete figurovat. S pozdravem Jan Dvorak --------- -------------- ----------------

Z toho všeho plyne, že admini iDnes jsou zaměřeni na blokaci názoru, jehož základem je boj proti islamizaci EU/ČR. Jsem přesvědčen, že iDnes je navázán na struktury, které dlouhodobě při uznání multikulti podporují islamizační tendence v EU/ČR. Nedivil bych se, když by iDnes navázalo, pokud tomu již tak není, spolupráci s wahabistickou diktaturou v Saudské Arábii.

Adminy z iDnes nezajímají statisíce zavražděných muslimskými teroristy a atentátníky. Adminy zajímá jen jejich ego. Výrazné to bylo při jejich popisování kauzy Bangy, kterého zatkla policie. iDnes psalo o tom, že Banga byl novinář. Jenže vážený Banga chtěl exkluzivní informace, tak neměl vestu s nápisem Press a nikdo z policistů nemohl tušit, že Banga není extremista. Uznáte jistě, že Banga jako extremista vypadá.

Multikulti iDnes brání názoru , na který mám právo dle Ústavy. Z toho plyne, že iDnes není objektivním médiem, protože dává prostor jen jednomu názoru na danou věc - zde islamizaci. DŮLEŽITÉ - nemám dle adminů iDnes právo zveřejnit svůj názor!!!!!!!!

V Kodexu blogera je napsáno, že je možno založit blog pro občanské sdružení. Požádal jsem šéfadmina Dvořáka i všechny adminy, aby mi tento blog založili. A co se stalo? ANI SE NENAMÁHAlLI MI MĚSÍC ODPOVĚDĚT!!!

Požádal jsem již 3x opakovaně s žádostí, zda moji prosbu řeší. Admini iDnes však mlčeli. Nechtěli písemně přiznat, jak jsou zaujatí proti názoru, který odhaluje možné spojení iDnes s wahabistickou Sauskou Arábií a příliv financí ze Saudské Arábie do iDnes. Nechtěli písemně přiznat, jak blokují člověka, který hlásá odpor vůči islamizaci ČR a EU. Teď již vyjádření mám (viz. výše) a vše je jasné.

Z toho všeho je patrné, že iDnes je neobjektivní nebo admini blogu špatně pracují. Žádná jiná možnost neexistuje.

Přesto přidám (začnu zvěřejnovat) i jeden článek přes týden (tedy ne pouze v sobotu). Ted především publikuji na www.parlamentnilisty.cz - výborné internetové médium (doporučuji!!). Pokud chcete číst mé články, dejte si tam do vyhledávače "Valentin Kusák" a odklikněte.

Jinak vzhledem k tomu, jak se ke mně admini a Dvořák obzvlášt chovají, připravuji podání kvůli tomu, jak nemazali vulgární příspěvky vůči mně pod mými články na hlavním blogu (když jsem ještě byl "povolen"). Se svými názory proti islamizaci si na iDnes před jeho adminy připadám jako disident před komunistickými pohlaváry asi tak v roce 1972 v komunistické ČSSR .

V minulém týdnu bylo publikováno :

www.eurabia.cz

Reakce na štvavý článek vědce Ostřanského.

http://blogeurabia.parlamentnilisty.cz/Blog/valentinkusak/811-reakce-antimesita-na-stvavy-prispevek-bronislava-ostranskeho.aspx

Vyjádření AntiMešita k Prohlášení Křesťansko-sociální platformy ČSSD

http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/6627-prohlaseni-antimesita-k-prohlaseni-krestansko-socialni-platformy-cssd.aspx

Na www.parlamentnilisty.cz

Názor na Bronislava Ostřanského z Orientálního ústavu AV ČR.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/207671.aspx


Peníze ze Saudské Arábie již podporují islamizaci České republiky. Pomáhají jim některé skupiny spojené s ČSSD?

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/207467.aspx


Na www.kusakantimesita.blogspot.com

Názor na Bronislava Ostřanského

http://kusakantimesita.blogspot.com/2011/09/nazor-na-bronislava-ostranskeho-z.html

Peníze ze Saudské Arábie již podporují islamizaci České republiky. Pomáhají jim některé skupiny spojené s ČSSD?

http://kusakantimesita.blogspot.com/2011/09/penize-ze-saudske-arabie-jiz-podporuji.html


ing. Valentin Kusák

předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat