Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

středa 11. ledna 2012

MV ČR potvrdilo, že nejsme extremisti.

Jak už to bývá, proti AntiMešita o.s. vystupují muslimové a různé multikulti existence. Na podzim 2011 jsem chtěl upravit Stanovy AntiMešita, tak jsem úpravu posílal na Odbor sdružování MV ČR. Pořád mi nepřicházela jejich odpověd, tak jsem tam posléze zavolal, co je příčinou zdržení. Pracovnice odboru mi slušně a profesionálně odpověděla, že obdrželi oznámení na AntiMešita o.s. pro podezření z extremismu spolu se žádostí o vyřazení AntiMešita z katalogu občanských sdružení a celkového zrušení AntiMešita o.s.. A že musejí prozkoumat naše weby www.antimesita.eu, musejí projít všechny mé články, které jsem od léta 2010 uveřejnoval na různých blozích a serverech. Samozřejmě, že mne informace o našem prověřování nenadchla, protože vždy asi v každém človíčkovi v podobné situaci bude vrtat červíček pochybnosti „co kdyby?!“.
Po nějakém čase jsem opět na MV ČR zavolal a bylo mi sděleno, že stížnost na AntiMešita a mne byla shledána jako bezdůvodná. Oddechl jsem si i zajásal. Zajásal proto, že je v podstatě potvrzeno, že po roce činnosti je AntiMešita o.s. bezproblémovým sdružením, které se pohybuje v rámci zákonů platných v ČR. A já osobně jsem byl potěšen tím, že mé články byly též shledány nezávadnými a mohu dále psát „jak mi zobák narostl“. Nemyslím tím psát sprostě, ale psát jak je mi přirozené.
„Takže si můžeme pogratulovat“.


Ing. Valentin Kusák
Předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.
www.antimesita.eu

Žádné komentáře:

Okomentovat