Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

sobota 5. května 2012

Fašstické praktiky FAMU a Natálie Císařovské.

V říjnu 2010 mne požádala studentka FAMU Natálie Císařovská, zda by nemohla natočit film o AntiMešita a zda bych si na ni neudělal čas.
Studentům pomáhám, 12 let jsem byl asákem na univerzitě, tak jsem Císařovské věnoval několik víkendů. Protože jsem nechtěl vše bianco podepsat, dopsal jsem na smlouvu o natáčení, že si vymiňuji závěrečné veto před uvedením dokumentu na veřejnost. Místo filmu o AntiMešita ale byl natočen film oslavující domeček v Hradci Králové, který byl nazván "Mešita". Napsal jsem děkanovi FAMU Jechovi, že zakazuji promítání filmu s odkazem na mé veto. Jech mi odpověděl - screen mám uchován - že mé veto bude respektováno.
Před 14 dny jsem napsal na FAMU, co je s filmem protože se mnou vůbec nekomunikovali. Ted mi došla jejich odpověd, že film již promítali na čtyřech filmových festivalech a budou ho dálke šířit.
Doufal jsem a věřil, že FAMU je morální instituce, chtěl jsem pomoci nezištně studentovi. Zmýlil jsem se, velmi jsem se spálil.
Pokud studentka FAMU Natálie Císařovská lže a podvádí již ted a nejsou ji cizí jakékoliv sprosté praktiky, jak bude vypadat v praxi.? Zapamatujte si jméno podvodnice Natálie Císařovské, studentky nyní 3. ročníku FAMU.


Rád bych věděl, zda islamofilní FAMU a Natálii Císařovskou podplatil islamista Alrawi.
DOPORUČUJI FAMU a NATÁLII CÍSAŘOVSKÉ SE VYHNOUT A NEVĚŘIT JIM.


ing. Valentin Kusák
předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.
www.antimesita.eu

PS : sháním právníka pro započetí občansko právního řízení proti FAMU, děkanovi Jechovi a Natálii Císařovské.

Žádné komentáře:

Okomentovat