Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

neděle 31. července 2011

AntiMešita,o.s. děkuje politickým představitelům.

Členové sdružení AntiMešita pracují zadarmo, protože boj proti islamizaci je jejich srdeční záležitostí. Věci, které potřebuji pro administraci, si třeba hradím sám. Peníze z darů, které přijdou, jsou používány na pořádání akcí, především na pronájem sálů, kde se diskuze o Islamizaci pořádají. Před několika měsíci jsem požádal politické představitele, jmenovitě pana hejtmana o podporu našeho úsilí.

Mezitím jsem v té době vystoupil na Zastupitelstvu Královehradeckého kraje, jednal jsem se zástupci politických stran, kteří jsou členy Rady kraje.

Pan hejtman mi poslal dopis, že sdružení AntiMešita obdržela na základě schválení Radou kraje finanční dar. Ten nám zajistí financování přednášek a jistě dalších aktivit.

Jsem nesmírně nadšen, že AntiMešita,o.s. získala podporu ze strany pana hejtmana i dalších radních Královehradeckého kraje. Člověka/mne velmi potěší, když někdo řekne něco jako " práce AntiMešita má význam ".

Jsem nadšen a ještě jednou děkuji politickým představitelům Královehradeckého kraje, kteří ocenili činnost AntiMešita,o.s..

ing. Valentin Kusák

předseda AntiMešita,o.s. a AntiMešita-Envi,o.s.

www.antimesita.eu.....................již fungují

Žádné komentáře:

Okomentovat