Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

sobota 30. července 2011

Příprava mé diskreditace - nebrečím, jen pragmaticky sděluji

Několik osob kolem člověka s nickem Karel Novotný z FB se mne pokusilo zdiskreditovat. Je mi velmi líto, ale musím konstatovat, že jsem se stal pro několik jedinců, kteří tvrdí, že jsou proti islámu, nežádoucím zbožím. Z počátku, srpen 2010, mne chválili, poplácávali po ramenou, jak jsem dostal problematiku islamizace do médíí a politiky. Jak jsem odvážný a fér chlap, že se nebojím vystoupit pod svým jménem. Situace se ale změnila.

Spolu s tím, jak jsem se začal objevovat v médiích tištěných i televizních, klesala podpora od Karla Novotného a spol. (o kterou jsem mimochodem nikdy nestál, i když pochvala samozřejmě potěší vždy). Došlo z jejich strany k vyjádřením "muslimové x my a úplně vzadu Kusák...". Nikdy mi nešlo o popularitu, být s mým nefotogenickým obličejem v médiích. Vždy mi šlo o práci. A že měla moje práce úspěch? Ano, za to mohu.

Budu bojovat proti hajzlikům, kteří chtěli i v novinách zneužít některé moje nedostatky, které neskrývám. Podlost Karla Novotného a lidí kolem něj nezná mezí." Vyhlásili mi džihád ". Volají do médií, uplácejí, vyhrožují a snaží se, aby všichni šli proti mně. A jsou zklamáni, že se jim nedaří. Mohou si akorát zanadávat - a to velmi sprostě a vulgárně - na moji osobu a práci ve svých skupinách . Nejlepší je, že nemakačenkové, kteří nedokázali nic až na ničení již existujícího, mají mocenské tendence a mají představu, že budou vše řídit a dostanou se lehce a bez práce "k lizu".

Lidé mi již radí, že nesmím být v této fázi naivní a musím si uvědomit, že téma, které jsem před necelým rokem otevřel, je tak zajímavé, že se mi ho bude řada lidí pokoušet ukrást. Takto mne jako první varoval jeden vysoký politický exčinitel. Já to moc vážně nebral, ale ted již koukám na má záda, abych věděl, jestli nechce někdo zezadu udeřit. Přiznám se, že jsem znechucen. Chci bojovat proti islamizaci a nechci tříštit síly na malichernosti jakými je Karel Novotný a spol..

Vždy podpořím lidi, kteří se snaží na poli boje proti islamizaci něco dokázat, mají snahu popřípadě již výsledky. Těchto "bojovníků proti islámu" si budu vážit. Nebudu si ale nikdy vážit intrikářů, kteří s vidinou, že dostanou za PROMO peníze, budou sprostě diskreditovat moji osobu.

A co mohu slíbit závěrem : VYHRÁVÁM , NEVZDÁM SE, BUDU BOJOVAT TVRDĚ. Karel Novotný a spol. si začali a na to mám spoustu důkazů.

ing. Valentin Kusák

předseda AntiMešita,o.s. a AntiMešita-Envi,o.s.www.antimesita.eu

Žádné komentáře:

Okomentovat