Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

pátek 12. srpna 2011

Spor s admini ze skupiny Islám v České republice nechceme.



Dne 1.8.2011 a 4.8.2011 byl o mně zveřejněn "Pamflet" na IVČRN a mediaoislamu. KN /admini a další mně obvinovali z různých věcí (šílenství, stalkingu). Mimo jiné zveřejnění "Pamfletu" odůvodnpovali tím, že jsem podal na lidi z antiislamizační scvény trestní oznámení. TOTO JE SPROSTÁ LEŽ.
Odpovídal jsem vždy takto (v tuto chvíli bude oproti minulým prohlášením jen změna v datumu a čase) :
Prohlašuji, já ing. Valentin Kusák, místopřísežně, že jsem nepodal žádné trestní oznámení na mně známého islamofoba (tím méně na KN či JN). Toto sděluji dne 11.8.2011 v 23.52 hodin. Zároven však prohlašuji vzhledem k tomu, co se stalo, větu "never say never" alias "nikdy neříkej nikdy".


Podpis : ing. Valentin Kusák, nar. 22.5.1961

Žádné komentáře:

Okomentovat