Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

úterý 27. září 2011

Demokratický národ a zelená vlast.


Jen tak jsem seděl a zamyslel jsem se nad některými slovy a co v mysli vyvolají. "Demokratická", "lidová", "zelená" - tak tato slova jsou vnímána alespoň určitou částí populace pozitivně. "Národní", "vlastenecká", nedej Bože slovo "odpor" jsou vnímána apriori negativně. Proč? Je to správné?
Seděl jsem a najednou mne napadlo, proč i já má zakořeněno v hlavě, že pokud uslyším o politické straně, sdružení, iniciativě , že má v názvu "Národní...", "Vlastenecká..", zbystřím pozornost. Naopak přídavná jména "Demokratická..." "Lidová....", "Zelená..." vyvolají dojem solidnosti. Tedy "Zelená..." ve mně příznivý pocit nevyvolá. Nebudu se rozepisovat o korupci ap., které bují napříč společností i politikou a je jedno, jaká jsou v názvu slova.
Z určitých slov mám divný pocit apriori a jsem opatrný. Vždyť slova jako "národ", "vlast" by měly být symbolem dobra, hrdosti a hrdinství našich předků, kteří přispěli k tomu, jak se dnes máme. Ano, je pravda, že názvy "Národní...", "Vlastenecká..." jsou často v praxi spojena s extremismem. Je to ale důvod, abychom na vlast a národ zanevřeli? Určitě ne. Jsme Češi, kteří vždy bojovali za svoji národní svébytnost. Buďme hrdí na slova "národní", "vlastenecká". uvědomme si, že musíme být vlastenci a bojovat za svůj národ a naši společnost. Já teď pracuji s dalšími lidmi proti islamizaci České republiky. Pokud nebudeme my všichni na náš národ a vlast hrdi a nebudeme za ně bojovat, může se nám to vymstít.
Mám zakořeněno při slovu v názvu iniciativy, sdružení jako je "Národní...", "Vlastenecká.." zbystřit pozornost. Máme ve Stanovách, že se distancujeme od extremismu. Na straně druhé musím neustále zvažovat, že národ a vlast jsou pro mne cílem všeho snažení.
Přiznám se Vám k něčemu : rozhodnout se o spolupráci s někým (ať člověkem či uskupením) není jednoduché. Moc si přeji, aby multikulturalismus nezpůsobil, že si slov "národ" a "vlast" přestaneme vážit.


ing. Valentin Kusák
předseda AntiMešita,o.s. a AntiMešita-Envi,o.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat