Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

středa 5. října 2011

Stížnost rektorovi VŠE Praha ve věci zrušení diskuze o Nebezpečí islamizace pro ČR.


Vysoká škola ekonomická - Praha
Vážený pan
Prof. Ing. Richard Hindls, CSc.
Rektor



Dobrý den.
Pane rektore, velmi Vás zdravím. Jmenuji se Valentin Kusák a jsem představitelem – předsedou AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.. Tato dvě sdružení pořádala spolu se sdružení Cashflow dne 3.10.2011 v prostorách VŠE diskuzi na téma Nebezpečí islamizace v České republice.

Tato diskuze byla dlouhodobě povolena a dnes dopoledne, několik hodin před začátkem diskuze, byl ze strany vedení VŠE pronájem prostor pro diskuzi zrušen. O tomto zrušení jsem byl informován z mailů novinářů českých médií, kteří mi ve větším počtu psali. Ověřil jsem si zrušení konání diskuze a zamyslel jsem se a poté jsem se velmi podivil.
Savina Finardi, Vaše pracovnice pro styk se studentskými organizacemi, mi napsala jako odpověd na můj protest , cituji „Otázka islamizace je velmi citlivá a veřejná vysoká škola je místo, kde musí být zachována nestrannost a odbornost“. Účastníkem pořádané diskuze byl i pan Roman Joch, poradce premiéra České republiky a ředitel Občanského institutu. Pane rektore, ptám se : pan Roman Joch není pro Vás/VŠE/Savinu Finard zárukou nestrannosti a odbornosti diskuze? Odpovězte mi na tuto moji otázku jednoznačně.

Četl jsem i dopis dr. Bronislava Ostřanského z Orientálního ústavu AV ČR. Na akademické úrovni máte jistě znalost o některých typech „vědců“ kteří zradili a zrazují demokracii a svobody v ČR. Dr Ostřanský, pravděpodobně dotovaný z wahabistické Saudské Arábie, přispěchá se svými prohlášeními na podporu islamizace ČR. Nikdy jsem ho neviděl odsoudit kázání na podporu terorismu, která byla zveřejněna v českých médiích na jaře 2011.
Proti bezuzdné islamizaci se v roce 2010 vyslovili politici napříč EU a napříč politickým spektrem. Proti islamizaci se vyslovili i politici čeští. Jmenuji : prezident Václav Klaus, předsedkyně PSP ČR Němcová, expředseda Senátu Př. Sobotka, expremiér M. Zeman a další poslanci a senátoři. Jste přesvědčen, pane rektore spolu s Vašimi spolupracovníky, že výše uvedení čeští i evropští politikové jsou ve vztahu k islámu podjatí, neobjektivní? Děkuji za odpověď.

Pronájem prostor pro diskuzi byl dlouhodobě schválen. Ukazovalo se, že o diskuzi je velký zájem i mezi studenty VŠE. Jsem přesvědčen, že vedení VŠE svým rozhodnutím zakázat diskuzi své studenty zaskočilo a ve svém důsledku i zklamalo. Udělali jste si před zákazem diskuze o Nebezpečnosti islamizace pro Českou republiku analýzu zájmu studentů VŠE o tuto diskuzi? Děkuji za odpověď.

Na podzim 2010 provedla společnost SANEP, jistě znáte, průzkum, ve které se zabývala studiem vztahu občanů ČR k jednotlivým prvkům islámu a islamizace. Odpovědi se jednoznačně pohybovaly v negativním spektru názorů na islám. V průměru 75 – 80% respondentů bylo proti mešitám, burkám, HALAL, dalším projevům islamizace. Svým rozhodnutím, rozhodnutím učiněným Vašimi spolupracovníky, jste se postavil proti reálné vůli většiny obyvatel České republiky. Řídíte se jako rektor VŠE, která je veřejnou školou, zájmy většiny veřejnosti v ČR či se řídíte svými osobními názory bez ohledu na blaho národa a projevenou vůli národa? Děkuji za jednoznačnou odpověď.

Rozhodnutí o zákazu diskuze je bezprecedentní a nesprávné. Zajímá mne proto, zda z tohoto rozhodnutí vyvodíte pro sebe patřičné důsledky. Popřípadě zda za tato nesprávná rozhodnutí sáhnete k personálním změnám ve vedení VŠE. Děkuji za jednoznačnou odpověď.

Závěrem mého dopisu Vám, ve kterém kladu otázky, na které od Vás žádám odpověď, musím sdělit, že jsem zděšen rozhodnutím vedení VŠE, které zakázalo diskuzi o Nebezpečí islamizace pro Českou republiku.
Závěrem mého dopisu Vám/vedení VŠE též sděluji, že jsem ztratil důvěru v akademické funkcionáře VŠE včetně Vás.



ing. Valentin Kusák
předseda AntiMešita o.s.a AntiMešita-Envi o.s.

Hradec Králové, 3.10.2011

1 komentář:

  1. Plně souhlasím se článkem pana ing.Valentina Kusáka.Dělejme rozhodné kroky proti islamizaci ČR dokud je čas.Už toho času příliš nezbývá.

    Vladimír Liberec

    OdpovědětVymazat