Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

středa 15. srpna 2012

Byl jsem „plácnut“ přes nabídnutou ruku ke spolupráci. (plácnut “antiislamisty“? z Islám v České republice nechceme).

V článku http://blogeurabia.parlamentnilisty.cz/ShowArticle.aspx?ArtId=1064 jsem 4.8.2012 psal, jaký mám zájem na sjednocení české antiislamizační scény a ukončení napadání mezi některými „oddíly a lidmi“. z řad antiislamistů. Sotva jsem svůj článek 4.8.2012 zveřejnil, hned jsem byl zabanován ve skupině „Islám v České republice nechceme“ na FB. Zabanován již podruhé (používám ted nový profil, který ted byl opět banován). Minule jsem byl poprvé zabanován koncem roku 2010 , když si admini Islám v České republice nechceme usmysleli, že jim beru jejich práci a penízky a moc (kde ji měli??), protože jsem dne 2.12.2010 zaregistroval na MV ČR dvě občanská sdružení AntiMešita o.s a AntiMešita-Envi o.s..

Takže jsem před pár dny 4.8.2012 projevil zcela reálný a jasně vyjádřený a závazný zájem o navázání spolupráce s lidmi ze skupiny na FB Islám v České republice nechceme , kteří nejsou zatíženi minulostí. Napsal jsem to (zájem o spolupráci) i do skupiny Islám v České republice nechceme a odpovědí na můj dotaz ohledně realizace jednání o spolupráci bylo mé okamžité zabanování.

Mohu jen doufat, že nenávist vůči mně drží jen několik jedinců , i když vedoucích skupiny Islám v České republice nechceme. Další lidé proti mně nic nemají stejně jako já proti nim. Jako příklad odlišnosti názorů (ex)členů skupiny Islám v České republice nechceme od názorů adminů této skupiny uvedu toto : když mne minulý rok napadli admini skupiny Islám v České republice nechceme sprostým pamfletem, kde lživě rozebírali můj zdravotní stav a mou domnělou trestnou činnost, tak jim spousta lidí vynadala a tito lidé přešli ke mně do skupin AntiMešita... Mimochodem - např. naše skupina AntiMešita,o.s.-nechceme islamizaci České republiky na http://www.facebook.com/#!/groups/141272222576868/425876044116483/?notif_t=group_comment je již aktivnější než skupina Islám v České republice nechceme.

Jsem znechucen. Ve skupině Islám v České republice nechceme neustále visí ten nejsprostší možný pamflet vůči mé osobě, který dali dohromady a publikovali a šířili admini ze skupiny Islám v České republice nechceme (jsou pod pamfletem podepsáni). od 1.8.2011 (jo, šíří to již přes rok). Přesto všechno jsem se překonal a chtěl jsem něco pro společnou věc (sjednocení antiislamizačního boje) dělat a i udělat. ALE……


Ing. Valentin Kusák
Předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s
www.antimesita.eu

Žádné komentáře:

Okomentovat