Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

čtvrtek 16. srpna 2012

Diskreditační kampaň proti AntiMešita pokračuje – iniciátorovi šlápnu na krk a vyjednávat s ním nehodlám!

Ve skupině „AntiMešita: Stop islámu v ČR“ jsou publikovány obrázky s extremistickou problematikou , s extremistickými příspěvky. Lidé na těchto stránkách vyjadřují znechucení a já jim píši, že AntiMešita nemá s těmito stránkami nic společného, že jde o naivní a prlednou akci jistého Ra…a Šm…a z Prahy.

O tomto problému diskutujeme i na našich oficiálních stránkách na FB. Včera jsem dlouze diskutoval, protoe jsem byl přesvědčován, at se s „vydíratelem“ domlvím. Zastával jsem a zastávám názor, že nás může vydírat kdokoliv, kdekoliv a dykoliv. Kdokoliv si může založit, skupinu napsat článek a očerňovat AntiMešita. To mám s každým jednat? Mám s každým uzavírat kompromisy? NE!! – nemám zájem. Taky nemám zájem se někde scházet a vyříkat si to na „férovku“.

Já postupuji dle zákona, který na toto diskreditační jednání pamatuje v mnoha ustanoveních. Posílám výňatek z podání, které je jen začátkem mého protitoku a které již bylo odesláno. Podle zákona vše vyřeším, vznikne „precedent“ a další „vydíratelné“ si již dají pozor., aby neprovokovali.

CITACE

HRADEC KRÁLOVÉ , 6.8.2012

Návrh na projednání neoprávněného zásahu proti dobré pověsti
AntiMešita o.s. a uvedení v pokojný stav


Já, níže podepsaný ing. Valentin Kusák, předseda AntiMešita o.s. (IČO 22845844) nar…….., trvale bytem :…………………….., navrhuji a žádám na podkladě ustanovení § 5 občanského zákoníku o poskytnují ochrany pokojnému stavu. Žádám správní orgán, aby předběžně dále uvedený zásah zakázal a aby byl obnoven předešlý pokojný stav. Zásahu do pokojného stavu se dopustil R…k Š…..t bytem …………………či …………….., nar………………... Podotýkám – bydliště R…..a Š…….a nyní šetří policista …………na ÚO PČR HK či policista …….na ÚO PČR HK. R…k Š…..t se v některém bydlišti totiž nezdržuje.

KONEC CITACE

PS : vzhledem k tomu, že dotyčný „anonym“ mé články na eurabia.cz čte a pak se k nim vyjadřuje, přečte si i tento článek. Tak, „anonyme“, doufám, že to s tebou brzo „šlehne“.

Tohle mi napsal „anonym“ naposled :

Antimešita:Stop islámu v ČR
• máte zájem se nějak dohodnout nebo ne? měli by jsme se o to pokusit, než se situace stane nevratnou...napište podmínky...
• máte zájem se dohodnout? měli by jsme než se situace stane nevratnou, myslím, že dohoda je možná...napište podmínky...
• ...
• neplette si to s aktem slabosti je to spíše zájem na ukončení války včas, jednou to tak stejně skončí proč ne již ted...



V diskuzích pod mými posledními články jsem odpovídal na můj spor s Hýskem. V roce 2010 jsem na něj dal oznámení pro jeho sprostou urážku vůči mně. On mne dále urážel při všech jednáních, protože si myslel, jaký to je on BOREC a jaké já jsem HOVNO. Po dvou letech dne 25.7.2012 se mi Hýsek omluvil do protokolu z ústního jednání před Magistrátem HK a vyjádřil zájem publikovat omluvu i na netu a jinde a to po dobu jednoho roku. Trvalo mi dosáhnout uznání mé pravdy téměř dva roky – ale DOSÁHL JSEM SVÉ PRAVDY!!!

A věřte mi – dosáhnu své pravdy i ve sporu s tímto „anonymem“ (mně známým).



Ing Valentin Kusák
Předseda AntiMešita o.s. a AntiMešita – Envi o.s.
www.antimesita.eu

Žádné komentáře:

Okomentovat