Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

pátek 24. srpna 2012

Registrovali jsme IVČRN - máme na to právo, máme vize



V článku „Pan Kusák nemá na značku IvČRN žádné morální právo“ jsem byl osočen M. Konvičkou jako mluvčím a dalšími anonymní administrátory, že nemám MORÁLNÍ právo na registraci značky IVČRN.


Sděluji k tomuto následující


1. na registraci IVČRN jsem měl nárok dle platného zákona „O sdružování občanů“. To, že někdo nemá MORÁLNÍ právo, může říct kdekdo, kdekoliv, kdykoliv. V Ústavě je navíc zakotveno, že „člověk může konat to, co není zákonem zakázáno…“. Boj proti islamizaci je nutno brát vážně a ne laicky.


2. není pravda, že, jak píše M. Konvička, jsem ukončil členství v IVČRN před NĚKOLIKA lety. Do IVČRN jsem vstoupil v srpnu 2010 a byl jsem anonymními administrátory skupiny „poplácáván po ramenou“, jak jsem dostal problematiku islamizace do médií a politiky. Na přelomu roku 2010/2011 jsem byl ze všech skupin IVČRN bezdůvodně vyhozen se zdůvodněním, že antiislamizační scéně škodím (Vyhozen jsem byl po tom, co jsem založil AntiMešita o.s.)


3. na jaře 2011 se utajené skupině VIP Team začali scházet Karel Novotný, Stotz, Foška, Šmídt a další a připravovali moji diskreditaci a zničení (tím i zničení AntiMešita o.s.).Jako předlohu mého zničení si tito vybrali něco z mého zdravotního stavu (skutečně to nepokládám za podstatné, tak se nerozepisuji)


4. dne 1.8.2011 vyvěsili admini IVČRN pamflet , ve kterém mne cíleně napadají a sdělují „stav paranoidního schizofrenika Valentina Kusáka se zhoršil….. Špatný zdravotní stav pana Valentina Kusáka se začal projevovat zejména jako absence běžné lidské slušnosti a jako stalking - neboli nebezpečné pronásledování (§ 354 trestního zákoníku)…“. Toto admini šiřili hromadnými zprávami na FACEBOOKu mezi oněch 60 000 lid, kterými se chlubí. Mimochodem ještě před týdnem tento pamflet visel na titulní stránce IVČRN na FACEBOOKu. Výše uvedené napadení mé osoby dokládali admini IVČRN informacemi od J. Zechovského a J. Hýska. Tito se mi museli oba omluvit do protokolu před Magistrátem města Hradec Králové za mé dřívější osočování a mají tedy na mne „pifku“ (mimochodem – oba se mi omluvili dobrovolně).


5. M. Konvička se chlubí, že mají v IVČRN 60 000 členů. Skupiny “AntiMešita…..“ na FACEBOOKu mají řádově méně členů, přesto již cca 4 měsíce panuje v našich skupinách „AntiMešita…“ větší aktivita přispěvatelů nežli na IVČRN.


6. M. Konvička dle mého názoru přebral IVČRN jako admin po Karlu Novotném (anonym). Karel Novotný skupinu IVČRN původně sám ukradl – jak sám Karel Novotný píše na FACEBOOKu „Karel Novotný : …v podstatě kdosi založil skupinu, já založil fake profil a časem dostal správce…“.


7. mám vizi : viz. http://blogeurabia.parlamentnilisty.cz/Blog/valentinkusak/1073-prohlaseni-ing-valentin-kusak-predseda-antimesita-o-s-a-predseda-ivcrn-o-s-.aspx


8. budu nadšen, pokud tato dnešní (nepříjemná) nepřehledná situace vyústí v „něco“ pozitivního. Ostatně zájem o společnou věc jsem vyjádřil hned 4.8.2012 v článku http://blogeurabia.parlamentnilisty.cz/Blog/valentinkusak/1064-islam-v-ceske-republice-nechceme-o-s-a-ivcrn-o-s-byly-registrovany-na-mv-cr-dne-31-7-2012-.aspx





ing. Valentin Kusák
předseda AntiMešita o.s. a IVČRN o.s.
www.antimesita.eu

Žádné komentáře:

Okomentovat