Nebezpečí multikulturalismu

Nejhorším dědictví multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli označeni ihned za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Muslimové vystupují v ČR neanonymně v diskuzích a Češi se bojí vystoupit neanonymně. Není to zvrácené? Jedním z nejdůležitějších úkolů nyní je boj za prolomení informační bariéry a boj za "zespolečenštění" problémů islamizace v ČR.

Oblíbené příspěvky

sobota 8. října 2011

Vliv současných arabských změn na islám v České republice.


Arabský svět zažívá bouře, které postupně vedou k pádům sekulárních vlád a ve vytvořeném vakuu se hlásí o slovo stále častěji islamisté. Je nepochybné, že to, co se právě odehrává v arabském světě, bude mít dopad i na nás v České republice. Šéf českých muslimů Muneeb Hassan Alrawi se nás snaží uklidnit slovy, že jde jen o touhu po svobodě a demokracii. Já tomu ale nevěřím, neboť obdobnými hesly o svobodě a demokracii se při cestě k moci zaštíťovali i představitelé předchozích dvou zločinných ideologií..

Důležitou složkou politiky v arabském světě totiž je náboženství islám. Jak říká přední český odborník na islám z Orientalního ústavu Miloš Mendl „islám je s demokracií neslučitelný“. Sejné v médiích říkal i představitel muslimů, předseda muslimské organizace Liberta Independent Agency Větrovec. Představitel muslimů Větrovec dokonce veřejně prohlási,l že „ trest smrti pro nevěřící je ospravedlnitelný“. Jak tedy můžeme hovořit o demokratizaci islámu? V situaci, kdy islám je víc politickým hnutím než náboženstvím, by měl vývoj v arabských zemích být víc než bedlivě sledován.

I působení muslimů v České republice by mělo byt podrobeno hlubšímu sledování a veřejné diskuzi. Muslimové se v rámci své koncepce přetvářky snaží prezentovat na veřejnosti jako liberalní tolerantní lidé, ale ve skutečnosti uvnitř své komunity šíří myšlenky nenávistné vůči okolní společnosti.

Na jedné straně zde máme veřejné projevy Muneeba Hassana Alrawiho a jeho útoky na KDU-ČSL stranu požadující veřejnou diskuzi o negativních projevech přítomnosti islámu u ná, a na druhé straně nám Česká televize v reportáži „Já, muslim“ přináší záběry natočené skrytou kamerou o projevech podpory sebevražedným muslimským teroristům v pražské mešitě. Ředitel Židovského muzea v Praze pan Leo Pavlát píše o „náboženské toleranci, která je nedělitelná“, ale kterou čeští muslimové ve svých knihách a textech odmítají.

V situaci, kdy Islámská nadace v Praze čelí policejnímu vyšetřování kvůli rozsáhlým účetním podvodům a nedodržování zákonů České republiky a mediálně známý český konvertita k islámu Lukáš Lhoťan otevřené hovoří o černém financování Islámských nadací a vlivu saúdskoarabských radikálů na hlavní české muslimské organizace, jsem k přítomnosti islámu v naší zemi a bezproblémové soužití s muslimy spíše skeptický.

Několik desítek muslimů v Hradci Králové usiluje v současosti o vybudování Islámského centra/mešity v celkové výši nákladů v řádu desítek milionů korun. Obdobně usilují jejich kolegové o vybudování nové mešity v Brně v ceně až 150 milionů korun,z čehož plyne, že by měla naše společnost ještě více diskutovat nejen o tom, kdo jsou a co chtějí muslimové v Česku, ale i o tom, jestli arabské vzpoury nakonec nepovedou jen k vyostření konfliktu mezi evropskou a arabskou civilizací. V situaci, kdy si muslimové nárokují nadvládu nad celým světem a označují nemuslimy za nepřátele Alláha, je jakýkoliv appeasement vůči islamistům rizikem nepodobným appeasementu vůči komunismu a nacismu.

ing. Valentin Kusák,
předseda Antimešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat